رجنی کانت ٹوئٹر پر، چھ گھنٹے میں ایک لاکھ فالوورز

بھارت اور بطورِ خاص جنوبی بھارت کے میگا سٹار رجنی کانت نے سماجی رابطے کی سائٹ ٹوئٹر پر اپنا اکاؤنٹ کھول لیا ہے اور ابتدائی چند گھنٹوں میں ہی ان کے مداحوں کی تعداد ایک لاکھ سے تجاوز کر گئی۔

Rajinikanth 2

ان کی بے پناہ مقبولیت کے بڑے سٹارز بھی معترف ہیں اور یہ عین ممکن ہے کہ جب تک آپ اس خبر کو پڑھ رہے ہیں ان فالوز کی تعداد دوگنی، تین گنی ہو چکی ہو۔

سوشل میڈیا کے ماہر ٹينو چیرین ابراہم نے بی بی سی کو بتایا: ’یہ غیر متوقع ہے۔ بھارت میں کسی کے بھی پانچ گھنٹوں میں ایک لاکھ فالوور نہیں بنے ہیں، لیکن ایک حیثیت سے یہ حیرت انگیز نہیں بھی ہے کیونکہ رجنی کانت بے حد مقبول ہیں۔‘

سیاسی تجزیہ نگار اور تمل سینیما کے مبصرین نياني شنكرن اسے حیران کن نہیں تسلیم کرتے: ’یہ کسی فلم کی ریلیز سے قبل فلمی ہستیوں کی عام چال ہوا کرتی ہے۔ اس سے پہلے وہ اپنی فلم کی ریلیز سے پہلے کسی سیاسی تبصرے کا سہارا لیتے تھے، اس بار انھوں نے میڈیا کے ایک دوسرے روپ سوشل میڈیا کا استعمال کیا ہے۔‘

رجنی کانت سوشل میڈیا پر اپنی بیٹی سوندريہ کی فلم ’كوچڑيان‘ کی ریلیز سے پہلے آئے ہیں۔ یہاں یہ کہنے کی ضرورت نہیں ہے کہ اس فلم میں ’سٹائل گرو‘ رجنی کانت ہیرو ہیں۔

Post Author: Muhammad Zain